آبله مرغان و بیماری زونا Things To Know Before You Buy

Wiki Article

و چون مجدد عود کرده باید معاینه شین و به متخصص عفونی مراجعه کنید

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

وولکر تورک، بلندپایه‌ترین مقام حقوق بشری سازمان ملل متحد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت که اسرائیل مقصر این وضع است و این گزینه‌ای «باورپذیر» است که اسرائیل قحطی را همچون سلاحی در جنگ غزه به کار گرفته است.

به وجود آمدن درد و ضایعات اضافی در نزدیکی چشم، که در صورت عدم درمان باعث آسیب دائمی به چشم می‌شود.

از آنجا که خطر بروز عوارض جانبی شدید ناشی از بیماری زونا در افراد مسن خیلی بیشتر است، می‌توان برای افراد با سن بالاتر از ۶۰ سال از واکسن زونا استفاده کرد. این واکسن خطر بروز زونا را تا ۵۰% کاهش می‌دهد.

○ درد یا بثوراتی که چشم را هم درگیر می‌کنند و برای جلوگیری از آسیب دائمی چشم باید فوراً درمان شوند.

رعایت اقدامات احتیاطی زیر تا حدود زیادی می‌تواند از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری کند:

آسیکلوویر( زوویراکس)-فامسیکلوویر-والاسیکلوویر (والترکس)

«من فقط می‌توانم بگویم که واقعیت‌های جاری به خودی خود گویا هستند... من می‌دانم که این کمک‌ها باید بررسی شود اما نمی‌شود که این کار روزها به درازا بکشد.»

در حالت کلی درمان قطعی برای بیماری زونا وجود ندارد، اما پزشک با توجه به وضعیت بیمار و تشخیص خود روش‌هایی برای کاهش علائم و دوره عفونت برای بیمار تجویز می‌کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنم.

پزشکان دلیل اصلی ابتلا به زونا را سیستم دفاعی ضعیف می‌دانند. در نتیجه لازم است رژیم غذایی سالمی داشته باشید تا سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید.

آقای برکات مانند دیگر مقام‌های دولت اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل به تمام کمک‌های ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان اجازه ورود داده است.

● زونا می‌تواند بر روی باسن هم ظاهر شود. زونا معمولاً فقط یک طرف بدن را درگیر می‌کند، بنابراین ممکن است در یک بیماری اعصاب زونا باسن بثورات یا زخم‌های پوستی داشته باشید؛ اما در سمت دیگر نه.

Report this wiki page